Σάββατο 18 Μαΐου 2013

Πριγκηπέσα

Μουσική/Στίχοι: Μάλαμας Σωκράτης/Μάλαμας Σωκράτης

Στίχοι - Συγχορδίες

Εισαγωγή:
Em Am F Em    ] 2*
F Dm Em F Dm Em


Em                     Dm            Am
Άλλα θέλω κι άλλα κάνω πώς να σου το πω
Dm                     F            Em
έλεγα περνούν τα χρόνια θα συμμορφωθώ
Em                                   Am
Μα είναι δώρο άδωρο ν' αλλάξεις χαρακτήρα
                Em       Dm               F    Em

τζάμπα κρατάς λογαριασμό τζάμπα σωστός με το στανιό

Em Am F Em  Dm F/Em
-
Dm                             Em

Έξω φυσάει αέρας κι όμως μέσα μου
Dm                   G            Em
μέσα σ' αυτό το σπίτι πριγκηπέσα μου
                                    Am
το φως σου και το φως χορεύουν γύρω μας
 
     G               Dm       F      Em
απίστευτος ο κόσμος  κι ο χαρακτήρας μας
-
Em Am F Em    ] 2*
F Dm Em F Dm Em

-
Άλλα θέλω κι άλλα κάνω κι έφτασα ως εδώ
λάθη στραβά και πάθη μ' έβγαλαν σωστό
Ξημερώματα στο δρόμο ρίχνω πετονιά
πιάνω τον εαυτό μου και χάνω το μυαλό μου
-
Έξω φυσάει αέρας κι όμως μέσα μου
μέσα σ' αυτό το σπίτι πριγκηπέσα μου
το φως σου και το φως χορεύουν γύρω μας
απίστευτος ο κόσμος  κι ο χαρακτήρας μας
Please LIKE and SHARE, Thank you!

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου